Sa na ndihmojn ushtrimet.

Shiko temn e mparshme Shiko temn pasuese Shko posht

Super Sa na ndihmojn ushtrimet.

Mesazh nga ditush prej Mon Feb 28, 2011 8:06 pm



M t mirat e mundshme jan ushtrimet aerobike, t ecurit, noti apo edhe vrapi i leht. Por mos harroni q t bni fillimisht nxehjen.
Pikrisht ky detaj q shpesh neglizhohet, sht nj ndr komponentt m t rndsishm t strvitjes, pasi shrben pr t uar gjakun tek muskujt dhe pr ta prgatitur trupin pr gjendjen e re.
Dhimbja e shpins, n m t shumtn e rasteve nuk sht pasoj e nj goditjeje apo traume t vetme, por e mnyrs se si ne sillemi prdit. Sipas nj studimi japonez, thjesht qndrimi sedentar n shtpi apo n pun, ju bn dyfish m t prirur pr t pasur probleme. Gjithashtu, ndr shkaqet e mundshme mund t futet edhe stresi mendor apo edhe ai shpirtror.
Me kalimin e kohs, fibrat dhe muskujt zbuten, nuk jan m n gjendjen e viteve t rinis dhe kjo shton rrezikun e plagosjes. Gjrat prkeqsohen edhe nga kundrprgjigjja natyrore q ka trupi ndaj stresit: shtimi i tensionit muskular, pasi kjo mund t prkeqsoj problemet ekzistuese me shpinn.
Ksisoj, kur e ndien rritjen e presionit nga stresi, bj nj pushim t shkurtr prej 30 minutash, pavarsisht se mund t jesh n ankth apo i nevrikosur. Nj banj e nxeht apo dush me t mbrritur n shtpi sht nj tjetr gj pozitive, sepse n kt rast kjo sht lodhje si pr muskujt, ashtu edhe pr mendjen.
Sigurisht, pr ata q kan mundsi masazhi sht nj ndihm e shklqyer, pasi i zbut muskujt, i shtendos dhe si pasoj, edhe dhimbja e shpins zbutet. N disa raste, mjekimet alternative mund t jen m t efektshme se terapia konvencionale.

_________________

ditush
Super Mod/e
Besa-bess
Super Mod/eBesa-bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 5736
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 06/03/2010

Shiko profilin e antarit

Mbrapsht n krye Shko posht

Shiko temn e mparshme Shiko temn pasuese Mbrapsht n krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti prgjigjeni temave t ktij forumi