Si tė parandaloni lodhjen nė punė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Super Si tė parandaloni lodhjen nė punė

Mesazh nga Nora prej Sat Apr 09, 2011 6:48 am



Pasditeve, pas njė orari tė gjatė pune ndiheni tė lodhur dhe pa energji. E keni tė vėshtirė tė plotėsoni orarin e punės dhe kėshtu filloni t’i shtyni punėt pėr ditėn e nesėrme. Ēfarė duhet tė bėni?
Cilat janė rrugėt e parandalimit tė lodhjes nė punė?
* Konsumoni njė copė tė vogėl ēokollate: krahas pėrmirėsimit tė gjendjes sentimentale ēokollata ndihmon nė prodhimin e endorfinės nga trupi. Dhe nė kėtė mėnyrė do tė ndiheni mė energjikė. Pėr tė mos ju zėnė gjumi mbi tavolinė duhet tė hani njė copė tė vogėl ēokollatė bitter, tė pasur me antioksidues.
* Pini dy gota me ujė tė ftohtė: nuk ėshtė e thėnė tė pėrdorni gota tė mėdha, edhe dy gota tė vogla mund t’ju hyjnė nė punė. Njė nga shkaqet mė tė mėdha tė lodhjes ėshtė dehidratimi. Prandaj pas drekės mund tė pini dy gota ujė.
* Nėse ju hapet goja nė njė mbledhje tė rėndėsishme apo nėse nuk arrini tė pėrqendroheni, merrni njė letėr dhe njė laps dhe vizatoni ēfarė tė doni. Specialistėt bėnė tė ditur se vizatimi i diēkaje ndihmon nė pėrqendrimin e trurit.
* Konsumoni produkte tė pasura me vitaminėn C. Ndani nė feta njė portokall ose pini limonadė. Studimet e mėparshme kanė treguar se vitamina C pakėson shenjat e lodhjes kronike.

_________________
Nuk dua fame, pushtet apo pasuri... Thjesht dua sinqeritet, respekt & dashuri... !!

Nora
Co-Admin
Besa-Bess
Co-AdminBesa-Bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 9717
Mosha : 24
Viti: : 18/01/1992
Vendbanimi: : Gjakovė
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 10/06/2008

Shiko profilin e anėtarit

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi