6 kėshilla pėr t’u zgjuar mė lehtė nga gjumi

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Super 6 kėshilla pėr t’u zgjuar mė lehtė nga gjumi

Mesazh nga Gonna prej Thu Apr 28, 2011 7:05 am

Shpesh mund tė dėgjojmė se si drejtorėt e ndėrmarrjeve zgjohen para orės 6 tė mėngjesit, po ashtu thuhet se njerėzit mė tė suksesshėm janė ata qė zgjohen herėt, qė edhe ėshtė e logjikshme. Nėse zgjoheni herėt, mė pak kohė do tė kaloni nė gjumė, por do tė keni mė shumė kohė nė dispozicion pėr aktivitete tė gjata dhe frytdhėnėse.

Gjatė paradites ėshtė periudha kur keni mė sė tepėrmi kontroll mbi veten tuaj. Me kalimin e ditės, pėrqendrimi bie, ndėrsa ėshtė pak e besueshme qė ndėrmjet orėve 17:00 dhe 20:00 tė ndodhė diēka me rėndėsi.



Shkoni nė shtrat

atėherė kur jeni tė lodhur, ēdoherė nė tė njėjtėn kohė

Ēka nėse nuk jeni tė lodhur edhe deri nė orėn 01:00 pas mesnate? Kjo ėshtė nė rregull. Vetėm mendojeni se nė mėngjes do tė zgjoheni tė lodhur.

Ajo qė duhet tė bėni ėshtė qė ta shtyni veten tė flini edhe atėherė kur nuk jeni tė lodhur. Prandaj, zgjohuni ēdo ditė nė tė njėjtėn kohė dhe gjithēka do tė jetė nė vendin e vet.



Rregulli i njohur

90 minutash

Tė gjithė e kemi dėgjuar se njė gjumė tetorėsh ėshtė ideal, por kjo teori, sipas shkencėtarėve, thekson se gjumi i njeriut zgjat 90 minuta. Kėtu pėrfshihen 2 fazat REM tė ndara me njė jo-REM fazė.



Gradualisht zvogėlojeni kohėn tuaj tė gjumit

Ndoshta jeni mėsuar qė ēdo mbrėmje tė flini nga 8 orė. Nėse e mėsoni organizmin tuaj, mė pak kohė do t’ju nevojitet pėr pushim. Provoni tė flini 7 orė e gjysmė, derisa tė gjeni ritmin i cili ju pėrshtatet.



Gjeni arsye

pėr t’u zgjuar mė herėt

Nėse nuk keni ndonjė arsye tė fortė qė tė zgjoheni herėt nga shtrati, kurrė nuk do t’ia arrini njė gjėje tė tillė. Arsye mund tė jetė shkuarja nė palestėr, pėrfundimi i njė projekti tė lėnė nė gjysmė, kafeja e mėngjesit, apo edhe gazeta.



Lėreni tė futen

rrezet e diellit brenda

Do tė ishte mirė qė tė keni hapėsirė pėr rrezet e diellit qė tė depėrtojnė brenda. Kur ėshtė errėsirė, organizmi juaj prodhon hormonin e gjumit melatoninė.

Nga ana tjetėr, drita ndėrprenė kėtė proces dhe dėrgon sinjal trurit tuaj se ėshtė koha tė zgjoheni.



Mos ia lejoni

vetes gjumin pas alarmit

Gjithmonė do tė mendoni “vetėm edhe 10 minuta”. Momentin e ardhshėm e keni kuptuar se gjumi ju ka kapluar dhe jeni vonuar pėr nė punė rreth 1 orė e gjysmė. /msn.com/

_________________

Gonna
Moderator/e
Besa-Bess
Moderator/eBesa-Bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 6605
Mosha : 30
Viti: : 27/10/1986
Vendbanimi: : Prishtina
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 22/10/2009

Shiko profilin e anėtarit

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Super Re: 6 kėshilla pėr t’u zgjuar mė lehtė nga gjumi

Mesazh nga Nora prej Thu Apr 28, 2011 7:12 am

Kshill shum e mire per atoo qee jan gjumosh

_________________
Nuk dua fame, pushtet apo pasuri... Thjesht dua sinqeritet, respekt & dashuri... !!

Nora
Co-Admin
Besa-Bess
Co-AdminBesa-Bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 9717
Mosha : 24
Viti: : 18/01/1992
Vendbanimi: : Gjakovė
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 10/06/2008

Shiko profilin e anėtarit

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi