Ēfarė pėrfshin njė "dietė e shėndetshme"?

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Super Ēfarė pėrfshin njė "dietė e shėndetshme"?

Mesazh nga Nora prej Sun May 08, 2011 9:03 am



Obeziteti dhe mbipesha janė probleme qė prekin njė numėr gjithnjė e mė tė madh njerėzish nė ditėt e sotme. Janė njė sėrė faktorėsh qė shkaktojnė kėtė problem, ērregullimet e ushqimit, jeta sedentare, probleme tė metabolizmit etj.

Por mbipesha nuk pėrbėn mė vetėm njė problem estetik, por shkakton shumė probleme nė lidhje me shėndetin. Obeziteti dhe depozitimi i masės dhjamore nė pjesėn e barkut pėrbėjnė faktorė rreziku pėr shumė sėmundje si veshkat, diabeti dhe sėmundje kardiovaskulare.

Korrigjimi i kėtyre problemeve pėr tė shmangur pasojat e tyre nė lidhje me shėndetin bėhet vetėm nėpėrmjet njė dietė tė ekuilibruar, qė do tė thotė njė dietė qė duhet tė pėrmbajė tė gjithė ushqimet, por nė sasi tė caktuara sipas nevojave fiziologjike tė gjithsecilit.

Rėnia e shėndetshme nga pesha ėshtė rėnia graduale 2 deri nė 3 kile nė muaj.

Disa kėshilla pėr njė dietė tė shėndetshme:

1- Edhe pse frutat e thata nuk pėrmbajnė yndyrė dhe kalori, ėshtė mirė t’i konsumosh.

2- Buka bėn pjesė tek karbohidratet tė cilat janė njė burim shumė i rėndėsishėm energjie pėr organizmin.

3- Gjatė ditės duhet tė konsumohen tre vaktet kryesore: mėngjesi, dreka dhe darka, dhe dy deri nė tre vakte tė ndėrmjetme: paradite, pasdite.

4- Dietat e shpejta nuk janė zgjidhja e duhur pėr t’u dobėsuar.

5- Ėshtė e shėndetshme tė pėrzihen karbohidratet me proteinat.

_________________
Nuk dua fame, pushtet apo pasuri... Thjesht dua sinqeritet, respekt & dashuri... !!

Nora
Co-Admin
Besa-Bess
Co-AdminBesa-Bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 9717
Mosha : 24
Viti: : 18/01/1992
Vendbanimi: : Gjakovė
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 10/06/2008

Shiko profilin e anėtarit

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi