Pastroni organizmin pas ushqimit tė yndyrshėm

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Super Pastroni organizmin pas ushqimit tė yndyrshėm

Mesazh nga Nora prej Sun May 08, 2011 2:35 pm



Kush do tė rezistonte pranė tryezės sė pasur festive dhe grumbullit tė artikujve nė to! Nuk ia vlen tė qani tani pėr kaloritė e marra dhe as nuk keni nevojė. Ekziston mėnyra si ta pastroni mirė organizmin nga tė gjitha kėnaqėsitė gastronomike. Megjithatė, duhet ditur qė porcionet e mėdha tė ushqimit dhe lėnia anash e aktivitetit fizik ēojnė organizmin nė gjendje shoku, tė cilin e pėrcjellin djegėsira, fryrja, kėrcimi i tensionit tė gjakut, migrena... Ktheni goditjen! Pas ngrėnies dhe pirjes sė madhe, lėreni trupin qė tė pushojė dhe tė lirohet nga toksinat e grumbulluara.

Pemėt dhe mėngjesi
Me “pastrim” filloni vetėm nėse jeni tė sigurt qė nuk ju presin shkuarje tė reja nė vizita miqve dhe familjes – nė tė kundėrtėn, pėrsėri do tė jeni nė situatė tė hani diēka tė yndyrshme, tė rėndė, tė ėmbėl. Ditėn fillojeni me pemė, mė sė miri me mollė. Nėse pini kafe, gjithsesi para kėsaj hani njė grusht bajame, arra ose lajthi. Pemėt duheni t’i hani vetėm nė stomak tė zbrazėt, madje vetėm tė papėrpunuara. Mėngjesi ėshtė vakti mė i rėndėsishėm dhe prandaj hani atė qė do t’ju mbajė tė ngopur me orė. Kujdes tė mos i kombinoni karbohidratet dhe proteinat.

Dreka dhe darka
Mundohuni qė nė mes vakteve tė bėni pauza sa mė tė gjata, gjatė tė cilave do tė pini shumė ujė, jo lėngje dhe kafe. Ēajin e gjelbėr pa sheqer ta pini pas drekės dhe darkės, pėr tė pėrshpejtuar tretjen dhe nxjerrjen e toksinave nga organizmi. Dreka duhet tė jetė “mė e lehtė” se mėngjesi dhe pa drithėra. Harroni bukėn dhe supat tė paktėn pėr shtatė ditėt e ardhshme. Mishi i pjekur nė tigan ose nė skarė, me sallatė tė freskėt ose perime tė ziera ėshtė kombinimi mė i mirė. Darkėn do tė duhej ta eliminoni, prandaj mundohuni tė hani drekė sa mė vonė qė mundeni. Por, nėse megjithatė nuk mund ta pėrballoni urinė, hani ēfarėdo perime tė ziera, por mos e teproni me sasi dhe mos shtoni vaj, madje as tė ullirit.

Uji
Rekomandimi i ekspertėve ėshtė qė nė organizėm tė futen tė paktėn dy litra ujė nė ditė. Nėse dėshironi ta pastroni organizmin, kjo sasi duhet tė jetė edhe mė e madhe. Ata qė harrojnė tė pinė ujė rregullisht duhet tė fillojnė menjėherė nė mėngjes me njė shishe prej dy litrash ujė. Nė kėtė mėnyrė do tė mund ta dini nėse pini ujė mjaftueshėm. Uji ėshtė eliksir i jetės dhe vepron mė sė miri nė organizėm, prandaj kini kujdes ta pini mjaftueshėm.

Limoni
Ky agrum organizmit tuaj do t’i sigurojė detoksikim tė shkėlqyeshėm, sepse vitamina C shkrin toksinat dhe pėrshpejton daljen e tyre nga trupi. Mė sė miri do tė ishte tė pini limon tė pastėr tė shtrydhur, por nėse nuk mund ta bėni kėtė gjė, shtrydheni limonin nė ujė dhe pini ashtu. Nė pije tė tillė mos shtoni sheqer, sepse do tė reduktojė veprimin e vitaminės C.

Ēaji i gjelbėr
Ky ēaj ėshtė shumė i njohur pėr veēoritė e veta antioksidante. Pėr tė thonė qė ėshtė lėngu mė i ēmuar qė e fusim nė organizėm. Pėrveē qė do ta pastrojė organizmin nga toksinat, ēaji i gjelbėr do tė pėrshpejtojė edhe punėn e mėlēisė, ēka nė mėnyrė tė konsiderueshme i kontribuon pastrimit tė organizmit.

Lakra
Edhe pse pėr kėtė perime nuk flitet shumė, ėshtė fakt qė bėhet fjalė pėr njė ushqim shumė tė shėndetshėm. Lakra nė mėnyrė efektive ndikon nė enzimat qė gjenden nė mėlēi, ēka forcon dhe shpejton pastrimin e organizmit. Pėrveē kėsaj, lakra ėshtė perime e cila ka veēori tė forta antikancerogjene. Pėrpiquni qė ky ushqim tė gjendet sa mė shpesh nė menynė tuaj.

Perimet gjethore
Lakra jeshile, purrini, sallata e gjelbėr dhe panxhari janė tė pėrkryera pėr pastrimin e organizmit. Kėto lloje tė perimeve pėrmbajnė klorofil, i cili nga trupi largon llojet e ndryshme tė toksinave dhe nė kėtė mėnyrė shkarkojnė mėlēinė. Perimet me gjethe tė gjelbra ėshtė mė sė miri tė hahen tė freskėta, sepse atėherė efekti i vetive tė tyre ėshtė mė i madh, por nėse nuk mund t’i hani ashtu, atėherė i gatuani nė avull. Kėshtu do tė ruani vetitė e vlefshme ushqyese tė perimeve tė lavdėruara.

Hudhra
Rrallė ndonjė ushqim mund tė lėvdohet me mė shumė se 200 pėrbėrės, qė kanė efekt antibakterial dhe antivirusal. E quajnė mrekulli tė natyrės, e cili nė mėnyrė tė pėrkryer pastron organizmin nga llojet e ndryshme tė toksinave. Sekreti ėshtė nė aftėsinė e saj pėr tė aktivizuar enzimat tė cilat ndihmojnė punėn e mėlēisė. Hudhra ėshtė e pasur me vitamina qė i ndihmojnė organizmit.

Brokoli
Kjo perime ėshtė e pasur me cilėsi tė forta antioksidante. Forcon imunitetin dhe parandalon krijimin e qelizave kancerogjene. Shumė ekspertė botėrorė rekomandojnė konsumimin e rregullt tė brokolit. Megjithatė, mė pak njihet fakti qė edhe farat e brokolit kanė veēori tė dobishme tė cilat veprojnė madje 50 herė mė shumė se brokoli i pjekur. Farat e brokolit mund tė blihen nė dyqanet e ushqimit tė shėndetshėm.

Shpėtimi nga filxhani i ēajit tė nxehtė aromatik
Ēajet e frutave pa sheqer janė mė tė mirėt pėr pastrim, sepse mund tė shpėrlajnė toksinat nga organizmi juaj. Ėshtė e rėndėsishme t’i pini pa sheqer dhe tė sapo ėrgatitur.

Ēaji kamomil – ndikon nė mėnyrė antiseptike, parandalon proceset e ftohjes dhe ėshtė i shkėlqyeshėm pėr relaksimin e muskujve tė butė.
Kaēa – antioksidant i shkėlqyer, freskon dhe nė mėnyrė tė favorshme ndikon nė organet e frymėmarrjes.
Ēaji i gjelbėr – rigjeneron florėn e kuqe, vepron nė mėnyrė antinflamatore.
Ēaji i zi –stimulues i butė, prandaj ėshtė pije e shkėlqyeshme pėr pranverė kur ėshtė e domosdoshme ta zgjoni organizmin tuaj tė fjetur.
Hibiskusi – ėshtė i pasur me flavonoide tė cilėt janė tė rėndėsishme pėr ripėrtėritjen e qelizave. Ka aromė intensive dhe nxit vėmendjen. Ėshtė i shkėlqyeshėm pėr relaksim pasi qė nuk pėrmban kafeinė ose teinė. Ēaji i hibiskusit pastron organizmin dhe freskon edhe erėn e gojės.

Hithi – nxit dėbimin e materieve tė dėmshme. Kombinimi i acideve tė kafeinės, tė acideve yndyrore tė pangopura, acideve silikate, kaliumit dhe kalciumit ka veprim antiinflamtor dhe nxit dėbimin e lėngjeve dhe materieve tė dėmshme nga organizmi.

_________________
Nuk dua fame, pushtet apo pasuri... Thjesht dua sinqeritet, respekt & dashuri... !!

Nora
Co-Admin
Besa-Bess
Co-AdminBesa-Bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 9717
Mosha : 24
Viti: : 18/01/1992
Vendbanimi: : Gjakovė
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 10/06/2008

Shiko profilin e anėtarit

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi