Derisa flini, kilogramėt shkrihen

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Super Derisa flini, kilogramėt shkrihen

Mesazh nga Nora prej Wed May 11, 2011 6:01 am



Kush kujdeset gjatė ditės pėr ta ndarė e pėrzgjedhur ushqimin, mundet madje edhe gjatė natės t’i humbė kilogramėt. Shfrytėzojeni gjumin pėr tė pushuar dhe pėr tė shkrirė kaloritė. Kėtė ua mundėson dieta Pape.

Kjo dietė, e bazuar nė parimin e ndarjes sė ushqimit, ėshtė ide e dr. Detlef Pape, internist, i cili niset prej faktit qė niveli i lartė i insulinės nxit ruajtjen e yndyrave. Sekrecioni i tepėrt i insulinės, sipas kėtij mjeku, formohet pėr shkak tė kombinimit tė karbohidrateve dhe proteinave me orgjinė shtazore. Dhe kjo duhet tė shmanget!

Me ndarjen e duhur tė ushqimit gjatė mėngjesit, ditės dhe darkės do tė mbani nivelin e nevojshėm tė insulinės dhe pėr kėtė arsye do tė humbni kilogramė derisa flini. Si? Trupi ynė nuk pushon tėrėsisht gjatė gjumit. Proceset rigjeneruese qė zhvillohen shpenzojnė shumė energji tė cilėn trupi ynė e merr nga shtresat e yndyrshme. Pėr kėtė arsye, kush ha nė mėnyrė tė drejtė gjatė ditės dhe nė mbrėmje shmang karbohidratet, dobėsohet edhe nė shtrat.

Parimi ėshtė i thjeshtė – kur i pėrgatisni vaktet tuaja kini kujdes qė tė jenė tė bazuara ose nė karbohidrate ose nė proteina me origjinė shtazore. Kurrsesi nė tė dy llojet e ushqimeve.
Dieta pėrbėhet nga tri vakte kryesore nė ditė, nė mes tė tė cilave ka pesė orė diferencė. Nė tėrėsi largoni ushqimet mes vakteve pėr t’u qetėsuar acidet e stomakut. Ndjenja e urisė mund tė shtypet eventualisht me pije tė lehta, djathėra me pak kalori, jogurt natyral ose deri nė pesė copė fruta arrore.

Pėr mėngjes konsumohet shujta e bazuar nė karbohidrate. Zgjidhni drithėra, bukė, marmelatė apo mjaltė. E rėndėsishme ėshtė tė mos kombinohen karbohidratet dhe proteinat. Tė ndaluara janė: qumėshti, jogurti, djathi i freskėt, si dhe vezėt, djathi dhe virshllet.

Pėr drekė ėshtė i lejueshėm kombinimi i proteinave dhe i karbohidrateve. Perimet dhe patatet, peshku dhe orizi, makaronat dhe mishi. Por, vlen rregulla qė karbohidratet pėrfshihen mė pak.

Pėr ta reduktuar nė mbrėmje nivelin e insulinės, hiqni dorė tėrėsisht nga karbohidratet. Lejohen peshku dhe mishi, produktet e qumėshtit dhe vezėt nė kombinim me sallatėn dhe perimet e tjera. Pėrveē kėsaj nuk duhet tė hani shumė vonė.

Krijuesi i kėsaj diete thekson qė rezultatet mė tė mira arrihen nėse rregullisht merreni me ndonjė sport apo lėvizni sa duhet. Me treningun kardio kombinoni treningun e forcės, ndėrsa kėshillohet tė ushtrohet nė periudhėn nė mes orės 16:00-20:00.
Pėrparėsia e kėsaj diete sigurisht qė ėshtė ajo qė nuk ka numėrimin e urryer tė kalorive. Ėshtė e pasur me pemė dhe perime. Struktura ėshtė shumė e thjeshtė, ndėrsa sporti luan rol tė rėndėsishėm.
Por, distanca e ngrėnies prej pesė orėve nė mes tė ēdo vakti nė fillim shkakton ndjenjė tė madhe tė urisė. Po ashtu shumė njerėz kanė probleme me mėngjesin, sepse janė mėsuar tė hanė darkėn. Dhe ndonjėherė ėshtė vėshtirė edhe tė zbatohet plani i darkės sė hershme, si pėr shkak tė punės, po ashtu edhe obligimeve personale.

_________________
Nuk dua fame, pushtet apo pasuri... Thjesht dua sinqeritet, respekt & dashuri... !!

Nora
Co-Admin
Besa-Bess
Co-AdminBesa-Bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 9717
Mosha : 24
Viti: : 18/01/1992
Vendbanimi: : Gjakovė
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 10/06/2008

Shiko profilin e anėtarit

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi