8 kėshilla pėr njerėzit qė vuajnė nga pagjumėsia

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Super 8 kėshilla pėr njerėzit qė vuajnė nga pagjumėsia

Mesazh nga Nora prej Sat May 14, 2011 6:03 pm



1. Mos hani darkė shumė vonė dhe mundohuni tė hani sė paku tre orė para se tė flini.

2. Merruni me disa punė fizike gjatė ditės, qė tė ndjeni lodhje nė kohėn e gjumit.

3. Dushi ėshtė mirė tė zėvendėsohet me banjė me ndenjėse, sepse qėndrimi (shtrirja) nė ujė tė ngrohtė i relakson muskujt dhe largon tensionin.

4. Nuk duhet ftohur dhe as ngrohur tepėr dhoma nė tė cilėn flini. Temperatura duhet tė jetė mesatare.

5. Mos pini duhan para se tė flini.

6. Rrini larg ēokollatės, kafesė, ēajit dhe ushqimeve me kalori, me kripė, djegėse dhe ushqimit tė konservuar.

7. Pėr njė gjumė mė tė rehatshėm rekomandohen pasta, oriz, bukė elbi, vezė tė ziera, mish, peshk, djathė dhe perime tė ndryshme. Ky lloj i ushqimit pėrmban amino-acide, tė cilat e nxitin sekretimin e serotoninit-pėrēuesit nervor mė tė rėndėsishėm nė procesin e gjumit dhe tė menduarit.

8. Sallata, qepa, hudhra, karota dhe lakra kanė ndikim qetėsues dhe mundėsojnė gjumė mė tė rehatshėm.

_________________
Nuk dua fame, pushtet apo pasuri... Thjesht dua sinqeritet, respekt & dashuri... !!

Nora
Co-Admin
Besa-Bess
Co-AdminBesa-Bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 9717
Mosha : 25
Viti: : 18/01/1992
Vendbanimi: : Gjakovė
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 10/06/2008

Shiko profilin e anėtarit

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi