Dobitė e shumėfishta nga lėvoret e pemėve

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Super Dobitė e shumėfishta nga lėvoret e pemėve

Mesazh nga Nora prej Mon Jun 27, 2011 3:32 pm

Gjyshet tona megjithatė kishin tė drejtė, njė mollė nė ditė do tė ruajė shėndetin tonė, por vetėm nėse nuk qėrohet para ngrėnies.

Hulumtuesit kanė zbuluar se acidi i cili e mban lėvoren e mollės tė shkėlqyer, na jep mė shumė vlera pėr shėndet se sa vetė brendėsia e mollės – duke filluar nga forcimi i muskujve deri te mbajtja nėn kontroll e kolesterolit dhe sheqerit, raporton Daily Mail.

Mollėt nuk janė pemėt ose perimet e vetme tė cilat kanė lėvore tė dobishme. Lėvoret mund tė pėrdoren si preparate natyrale pėr lėkurė e madje edhe pėr lustrimin e kėpucėve.

Po ju japim disa kėshilla se ēka tė bėni me lėvoret e pemėve sezonale - madje edhe lėvorja me qime e kivit ėshtė e shfrytėzueshme.





Pjeshka



Hajeni lėvoren e saj pėr shkak tė vlerave tė pasura ushqyese ose fėrkojeni fytyrėn me tė qė tė keni lėkurė shkėlqyese.

E pasur me kalium dhe vitaminė A, e cila rigjallėron dhe hidraton lėkurėn, lėvorja e pjeshkės do t’jua pėrmirėsojė sistemin tuaj tė imunitetit, do tė largojė toksinet nga trupi, do tė zvogėlojė mundėsitė pėr kancer, sėmundje tė zemrės dhe artritis, por edhe do t’i ruajė sytė tuaj nga katarakti.

Atė mund ta pėrdorni si njė ilaē tė shpejtė pėr lėkurėn, pas njė nate tė stuhishme. Vendosni pak sheqer nė anėn e brendshme tė lėvores dhe fėrkojeni butė fytyrėn tuaj.





Limoni dhe limoni i athėt



Tė dy frutat pėrmbajnė acid limoni, kėshtu qė ju mund t'i pėrdorni ato si njė mjet tė shkėlqyeshėm pėr lustrim tė mesingut, bakrit… Shtrydhni pak lėng nė sodėn e bikarbonit qė tė fitoni njė efekt edhe mė tė mirė, ose lėrini disa copėza tė lėvores nė shishe tė ujit pėr tė krijuar njė freskues aromatik nė shtėpi.

Po t’i shtoni vajit tė ullirit lėvoren e limonit do t’i jepni njė aromė interesante, por edhe do tė gjallėroni vajin qė ka ndenjur gjatė.

Pėr tė mėnjanuar erėrat e palakmueshme nga furra mikrovalore, vendosni lėvoret e limonit dhe tė mbeturat nga lėngu i limonit nė tė, (p.sh. pasi keni bėrė tortė) nė enė tė pambuluar dhe zieni disa minuta.





Portokalli



Lėvorja e portokallit ėshtė plot me antioksidantė tė fuqishėm tė quajtur superflavonidė, e tė cilat ndikojnė ndjeshėm nė reduktimin e nivelit tė kolesterolit.

Sipas hulumtimeve tė bėra nė SHBA, antioksidantėt qė gjenden nė lėvore janė 20 herė mė tė fuqishėm se ata nė lėngun e shtrydhur tė portokallit.

Shtojeni lėvoren e prerė nė rende nė ėmbėlsira qė tė pėrforconi ushqimin dhe tė fitoni njė aromė tė mirė.

Mė sė miri ėshtė tė hidhet e tėrė lėvorja e portokallit nė shtrydhėse frutash dhe tė pėrfitohet krejt ajo qė fsheh kjo lėvore e pasur. Vetėm se mos harroni ta lani mirė lėvoren para se ta fusni nė shtrydhėse.





Banania



Pėrdorni anėn e brendshme tė bananes pėr tė “vizlluar” gjethet e luleve tė shtėpisė. Jo vetėm do tė shkėlqejnė, por edhe do tė mbrohen pėr shkak se lėvorja e bananes ėshtė pleh natyral dhe pesticid. Lėvorja e bananes ėshtė ideale pėr shkėlqim tė madh, kurse pas lustrimit pastrojeni me njė pecetė letre. Lėvorja e bananes pėrmban shumė kalium dhe antioksidantė tė cilėt e mbajnė lėkurėn tė butė dhe fine dhe i mundėsojnė njė kėndellje edhe mė tė shpejtė. Nėse keni gėrvishtje ose diēka tė ngjashme vendosni mbi tė lėvoren e bananes, dhe do t’ju shėrohet mė shpejt.

Nėse ju pickon mushkonja, kjo lėvore ēudibėrėse do tė qetėsojė kruarjen. Vetėm fėrkojeni vendin e prekur.

Lėvoren mund edhe ta hani, vetėm sė pari ziejeni ose pėrziejeni me mikser!

Pėr shkak tė luteinės e cila gjendet nė masė tė madhe nė kėtė lėvore, me konsumimin e kėtij ushqimi sytė tuaj do tė jenė tė mbrojtur nga dėmtimi i shkaktuar nga ekspozimi ndaj rrezeve UV.

Zijeni lėvoren pėr 10 minuta dhe pini ujin, ose thjesht pėrziejeni nė shtrydhėsen e frutave dhe pini lėngun e pėrfituar.





Kivi



Lėvorja me qime e kivit nuk ėshtė ushqimi mė i shijshėm tė cilin do ta kishit dėshiruar, por as ajo nuk duhet hedhur.

Pėrmban tri herė mė shumė antioksidantė se sa brendėsia dhe vepron si njė mjet i fuqishėm kundėr alergjive, infeksioneve, por edhe tumoreve.

Lėvorja e kivit gjithashtu ėshtė njė ilaē natyral kundėr baktereve siē janė stafilokoku dhe E.coli. Shfrytėzojeni bananen qė ta maskoni shijen. Tė gjitha sė bashku i pėrzieni nė shtrydhėse dhe pini.





Shega



Pėrdorimi lėvoren aromatike pėr potpuri. Prijeni nė copa tė vogla, thani dhe rregullojeni kėndin tuaj tė vogėl aromatik.

Nėse keni probleme me diarre ose dhimbje nė stomak ziejeni lėvoren e shegės nė ujė dhe shtoni kanellė. Kur tė ftohet pini nga pak tri herė nė ditė.





Patatja



Lėvorja e patates ėshtė njė elektranė e vėrtetė ushqyese. Vetėm lėvorja e njė patateje tė madhėsisė sė grushtit ofron gjysmėn e sasisė ditore tė rekomanduar tė fibrave tė tretshme, kaliumit, hekurit, fosforit, zinkut dhe vitaminės C.

Patatja ėshtė po ashtu e mirė pėr flokė - mund t’i hiqni qafe thinjat nė mėnyrė natyrale.

Lėvoren e patates ziejeni nė ujė pėr 30 minuta dhe lėreni tė ftohet. Kėtė ujė shfrytėzojeni pėr t’i shpėrlarė flokėt pas shamponit dhe gradualisht do t’i errėsojė thinjat tuaja, ju nuk do tė keni nevojė pėr kimikate dhe ngjyra tė forta.





Dardha



Nėse hidhni lėvoren e kėsaj frute keni hedhur pjesėn definitivisht mė cilėsore. Lėvorja e dardhės ėshtė e pasur me vitamina, fibra dhe vlera ushqyese tė cilat e tejkalojnė vlerėn e asaj ēka gjendet nėn tė.

Nė mesin e pėrbėrėsve tjerė cilėsorė, duhet tė theksuar flavonoidin floretin - materien qė pengon rritjen e qelizave tė tumorit.

_________________
Nuk dua fame, pushtet apo pasuri... Thjesht dua sinqeritet, respekt & dashuri... !!

Nora
Co-Admin
Besa-Bess
Co-AdminBesa-Bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 9717
Mosha : 24
Viti: : 18/01/1992
Vendbanimi: : Gjakovė
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 10/06/2008

Shiko profilin e anėtarit

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi