9 ushqime qė duhen konsumuar kėtė verė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Super 9 ushqime qė duhen konsumuar kėtė verė

Mesazh nga Nora prej Fri Jul 22, 2011 7:40 am



1. Salca e domates dhe domatja e freskėt. Karotenoidet qė pėrmban domatja kanė njė forcė antioksiduese qė mbron qelizat nga radikalet e lira.

2. Kosi & Gjiza. Pėrveē kalciumit, kosi pėrmban mikroorganizma tė dobishėm pėr tė mirėmbajtur florėn tonė bakteriale, e cila na mbron ndaj mykut, helmimeve ushqimore tė ndryshme etj.

3. Bostani, pjepri. Njė kilogram bostan ka 300 kalori, aq sa ka njė kanoēe koka-kola. Pėrveē ujit, bostani ka vitaminė C dhe antioksidantė tė dobishėm. Pjepri gjithashtu ka pėrmbajtje tė lartė uji, ka vetėm 34 kalori nė 100 gr dhe 60% tė nevojave ditore nė vitaminė C.

4. Avokado. Ky frut, i pazakontė pėr shqiptarėt, ėshtė njė superushqim. Pėrmban acide lyrore omega, tė nevojshme pėr sistemin tonė imunitar. Vitamina B5, B6, magnez, kalium – njė paketė kjo antistres. Ėshtė i pasur me vitaminė E dhe C duke dhėnė mundėsi rigjeneruese pėr lėkurėn. Pėrmban vitaminė K, e nevojshme pėr mpiksjen e gjakut.

5. Specat e kuq. Vitamina C ėshtė e domosdoshme pėr formimin e kolagjenit, i cili gjatė verės, nėn rrezet e diellit, ėshtė mė i ekspozuar tė humbasė strukturėn e tij dhe tė vėshtirėsojė elasticitetin e lėkurės, duke nxjerrė nė pah edhe deformime si celuliti.

6. Misrat e freskėt tė zier. Janė tė pasur me vitaminat e kompleksit B dhe nė acid folik.

7. Rrushi, manaferrat, manat e bardha, qershitė, fiqtė. Kėto fruta qėndrojnė nė majėn e listės sė ushqimeve me vlera antioksiduese. Pėrveē kėsaj, te rrushi i kuq dhe te manaferrat ėshtė zbuluar njė substancė, e cila quhet resveratrol dhe ka efekte tė pazėvendėsueshme nė zgjatjen e jetės.

8. Peshk & prodhimet e detit. Acidet lyrore qė vetėm peshku i ofron, trupi ynė ėshtė nė gjendje t’i depozitojė dhe t’i pėrvetėsojė nė qelizat e vetė trurit, duke na bėrė mė tė mbrojtur ndaj depresionit si dhe humbjes sė memories.

9. Borziloku. Ka veti antioksidante dhe antibakteriale. Pėrmban hekur dhe kalcium, tė gjithė pėrbėrėsit qė i nevojiten trupit pėr t’u relaksuar.

Nė njė klimė tė nxehtė, e vetmja gjė qė na mbron nga dehidratimi (tharja), ėshtė pikėrisht uji. Nevojitet afėrsisht 30 ml pėr ēdo kilogram tė trupit.

_________________
Nuk dua fame, pushtet apo pasuri... Thjesht dua sinqeritet, respekt & dashuri... !!

Nora
Co-Admin
Besa-Bess
Co-AdminBesa-Bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 9717
Mosha : 24
Viti: : 18/01/1992
Vendbanimi: : Gjakovė
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 10/06/2008

Shiko profilin e anėtarit

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi