Disa praktika pėr njė Ramazan tė shėndetshėm

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Super Disa praktika pėr njė Ramazan tė shėndetshėm

Mesazh nga Nora prej Mon Aug 01, 2011 3:13 pm





Nė muajin e agjėrimit i cili shtrihet nė stinėn mė tė nxehtė ku temperaturat ēmenden, mundohuni tė gatuani menu tė lehta. Pas njė kohe tė gjatė agjėrimi, hapeni agjėrimin me njė dhallė tė ftohtė dhe supė...
Specialiste, dietologe nė kompleksin spitalor Medical Park Goztepe, Gizem Keservuran dha disa kėshilla rreth produkteve qė duhen tė konsumohen gjatė muajit tė Ramazanit, nė ditėt e nxehta tė verės.

Pėr cilat gjėra duhet tė tregojmė kujdes kėtė vit meqė muaji i Ramazanit erdhi nė ditėt e nxehta tė verės?
Konsumimi i lėngjeve tė cilit i kushtohet njė rėndėsi e madhe gjatė muajve tė verės ėshtė i rėndėsishėm edhe nė muajin e Ramazanit. Edhe nėse nuk lėvizni apo nuk djersini gjatė ditės humbja e lėngjeve vazhdon. Kjo mund tė sjellė probleme shėndetėsore si lodhje, marrje mendsh pėrzierje stomaku. Veēanėrisht kėtė vit ku koha e agjėrimit ėshtė shumė e gjatė duhet t’i kushtohet rėndėsi konsumimit tė lėngjeve.

Cilat janė ushqimet tė cilat kėshilloni pėr iftar?
Nė ditėt e nxehta tė verės pas njė kohe tė gjatė agjėrimi nė iftar nė vend tė njė supe tė ngrohtė mund tė hani njė supė me kos dhe grurė e cila mbron sistemin e tretjes dhe ėshtė e dobishme nė parandalimin e shqetėsimeve tė stomakut. Kompostot e pėrgatitura me fruta tė thata duhet tė zėnė vend nė tavolinėn e iftarit pėr tė pėrballuar nevojėn pėr lėngje.

Ēfarė tė gatuajmė si gjellė kryesore?
Tė preferohen gjellėt me copa mishi. Pėrveē konsumimit tė mishit duhet tė vlerėsohen dhe zarzavatet, gjellėt me zarzavate, sallatat e ndryshme. Nė tryezė duhet tė ketė dhe gjellė me zarzavate tė gatuara me vaj ulliri. Le t’i zbukurojmė tryezat me sallata jeshile nė njė stinė tė pasur me zarzavate si domatja, kastraveci etj.

Ēfarė vaji tė pėrdorim nė gjellė? Nė ē’masė duhet ta pėrdorim?
Tė preferohet vaji i ullirit por le tė mos kalojmė kufijtė duke thėnė se “vaji i ullirit ėshtė i dobishėm”. Nuk duhet tė harrojmė se nė 1 gr ka 9 kalori ndėrsa nė njė lugė tė vogėl vaj ulliri ka 45 kalori. Tryezat duhet tė jenė sa mė tė thjeshta dhe jo tė rėnduara nė mėnyrė qė tė mos keni probleme gazi pas iftarit dhe tė bėni njė gjumė tė qetė. (start)

_________________
Nuk dua fame, pushtet apo pasuri... Thjesht dua sinqeritet, respekt & dashuri... !!

Nora
Co-Admin
Besa-Bess
Co-AdminBesa-Bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 9717
Mosha : 24
Viti: : 18/01/1992
Vendbanimi: : Gjakovė
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 10/06/2008

Shiko profilin e anėtarit

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi