8 ushqimet mė tė shėndetshme

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Super 8 ushqimet mė tė shėndetshme

Mesazh nga Nora prej Wed Sep 21, 2011 11:05 am



Nėse doni tė qėndroni gjithmonė tė kėnaqur dhe tė ndiheni mirė me trupin atėherė nuk duhet tė harroni se pėr kėtė iu nevojiten: proteina, yndyra tė shėndetshme dhe fibra. Po ku mund t′i gjeni kėto? Ja kush janė tetė prej kėtyre ushqimeve. /albeu.com/

1- Veza
Pėr vetėm 70 kalori, njė vezė jep mė shumė se 6 gram proteina.
2- Supa
Studimet tregojnė se ushqimet qė pėrmbajnė shumė ujė mund t’ju bėjnė tė ndiheni tė plotė.
3- Avocados
Ata janė ngarkuar me kalium, folate dhe vitamina E, dhe hulumtime tė ndryshme tregojnė se ushqimet qė pėrmbajnė kėto lėndė ushqyese sjellin velje tė shpejtė.
4- Kosi
Me anė tė kosit mund tė merrni shtatėmbėdhjetė gram proteinė nė 170 gram kos
5- Miell tėrshėrė
E gjitha ėshtė fibėr. Marrja e njė filxhani nė mėngjes bėn mirė pėr brinjėt.
60 Molla
Njė kokėrr mollė ka vetėm 80 kalori, por mund tė plotėsojė njė vakt ushqim pėr shkak se pėrmban 4 gram fibra dhe ka pėrmbajtje tė lartė uji
7- Fasule dhe thjerra
Kanė pėrmbajtje tė lartė proteine, 7 gram pėr gjysmė filxhani.
8- Arra
Mund tė quhet ushqimi perfekt pasi kombinimi i proteinave, fibrave dhe yndyrės ėshtė e pėrsosur. Duhen konsumuar me masė pasi mund tė kaloni nė mbingarkesė kalorie.

_________________
Nuk dua fame, pushtet apo pasuri... Thjesht dua sinqeritet, respekt & dashuri... !!

Nora
Co-Admin
Besa-Bess
Co-AdminBesa-Bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 9717
Mosha : 24
Viti: : 18/01/1992
Vendbanimi: : Gjakovė
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 10/06/2008

Shiko profilin e anėtarit

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi