Disa kėshilla pėr tė shmangur stresin nė punė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Super Disa kėshilla pėr tė shmangur stresin nė punė

Mesazh nga Nora prej Wed Oct 26, 2011 8:18 am



Fillimi i javės mund t’iu gjejė tė lodhur e tė stresuar. Ideja qė do tė riktheheni mes rrėmujės sė zyrės, zhurmave dhe urdhrave, ju bėn qė tė mbuloheni dhe tė mos dėshironi asgjė mė shumė se ngrohtėsinė e shtratit tuaj.
E rėndėsishme ėshtė qė tė shmangni stresin dhe tė ndiqni disa kėshilla tė ekspertėve. Rregulli kryesor ėshtė tė evitoni parregullsinė nė tavolinėn tuaj tė punės.
E dobishme do tė ishte tė kishit gjithmonė diēka tė kuqe, ngjyrė e energjisė. Sė dyti ėshtė mirė qė tė shkėputeni ēdo njė orė pesė minuta nga puna. Kjo do t’ju ndihmojė qė tė rinisni gjithēka me mė shumė energji. Ndiqni disa rregulla shumė tė thjeshta pėr tė luftuar atė qė ekspertėt kanė filluar ta klasifikojnė si njė sindromė tė vėrtetė. Dhe shfaqja e stresit mund tė sjellė edhe probleme tė tjera shėndetėsore dhe psikologjike.
Simptomat dhe shkaktarėt
Simptomat janė disa duke filluar nga dhimbja e kokės, dhimbja e mesit, nė lodhje kronike dhe pėr shumicėn vuajtja nga klaustrofobia. Shkaktarėt janė tė shumtė, duke filluar qė nga gjendja psikologjike, punė e rėndė deri te marrėdhėniet e tendosura me kolegėt. Ekspertėt japin disa kėshilla.
1- Kujdesuni pėr zyrėn apo pėr vendin e punės si pėr dhomėn tuaj tė gjumit. Tė dobishme do tė ishin vazot me lule ngjyrė tė kuqe, e cila ėshtė shumė energjike.
2- Krijoni marrėdhėnie tė mira me kolegėt dhe me shefat. Mundohuni tė flisni ngadalė dhe mė pak, nė tė kundėrt do tė krijoni shumė antipati nė ambientin e punės.
3- Mėsoni artin e “shkėputjes”: t’i lejosh vetes pesė minuta pushim pas ēdo njė ore pune, kjo do t’ju ndihmojė shumė qė tė rifreskoni trurin dhe tė rinisni punėn me mė shumė energji. Tė bėsh njė shėtitje, njė telefonatė ndonjė shoku apo shoqeje, tė dėgjoni pak muzikė etj. Dobia e pushimit mes punės ėshtė vėrtetuar nga shumė studime nė kėtė fushė.
4- Mėsohuni tė thoni Jo, nuk bėhet fjalė qė tė refuzoni tė punoni, por nėse keni shumė punė, duhet tė vendosni se cilat gjėra janė primare.
5- Duhet tė lėvizni shumė shpesh, nė mėnyrė qė tė mos rrini pėr shumė kohė nė tė njėjtin pozicion. Kjo do t’ju shkaktonte probleme me tendosjen e muskujve dhe me qarkullimin e gjakut. Bėni pak sport, shtrini qafėn, kėmbėt dhe pas punės mėsohuni tė dilni dhe tė argėtoheni me aktivitete qė pėrfshijnė edhe fizikun.
6- Mėsoni tė qeshni dhe tė bėni shaka nė punė. Tregoni ndonjė barcaletė, dėrgoni dhe merrni e-mail nga shokėt tuaj.
7- Duhet tė mendoheni pėrpara se tė thoni diēka tė rėndėsishme qė mund tė ofendojė njė nga kolegėt tuaj. Kur ndodheni nė situatė tė sikletshme, arma mė e mirė ėshtė heshtja.
8- Nėse nuk keni njė lloj veshjeje tė pėrcaktuar nga vendi i punės, tė veshėsh rroba tė rehatshme do t’ju ndihmonte shumė. Nuk ėshtė e thėnė qė tė rrini tėrė kohės tė krekosur, apo dhe nė majė tė takave, kjo do t’ju shkaktonte shumė siklete.
9- Gjatė punės tuaj mundohuni tė bėni dhe ndonjė punė tė lehtė fizike, kjo do t’ju ndihmojė qė tė mbani trupin tuaj nė formė.
10- Mbani gjithnjė njė krem pėr duart, pėr tė bėrė njė masazh tė thjeshtė. Do tė shikoni se do tė ndjeheni shumė mė tė lehtėsuar.


_________________
Nuk dua fame, pushtet apo pasuri... Thjesht dua sinqeritet, respekt & dashuri... !!

Nora
Co-Admin
Besa-Bess
Co-AdminBesa-Bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 9717
Mosha : 24
Viti: : 18/01/1992
Vendbanimi: : Gjakovė
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 10/06/2008

Shiko profilin e anėtarit

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi