Po ju shkakton puna shtim ne peshe?

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Super Po ju shkakton puna shtim ne peshe?

Mesazh nga Nora prej Wed Dec 14, 2011 9:59 am



Nėse puna nuk mund tė akuzohet drejtpėrdrejt pėr shėndoshjen, kombinimi i stresit tė madh tė punės me gjumė jo tė mjaftueshėm dhe aktivitet fizik tė paktė, mund tė ēojė nė shtimin nė peshė.
Mbrojtja mė e mirė ėshtė zakoni i pėrsėritjes sė ushtrimeve rregullisht dhe ushqimi i duhur. Njė gjė e tillė nis pasi tė kuptoni rrezikun e shtimit tė peshės nė punė, kėshtu qė mund tė hidhni hapat pėr ta shmangur atė.
Stresi
Stresi i shumtė e bėn trupin tuaj tė prodhojė mė shumė hormonin e quajtur kortizol, i cili jo vetėm qė ju shkakton uri, por gjithashtu e sinjalizon trupin tuaj tė ruajė qelizat e yndyrės dhe tė prodhojė mė pak testosteron, qė nėnkupton mė pak muskuj , sipas Shaun Talbot, njė biokimisti tė ushqimit, autor dhe konsulent.
“Ėshtė po aq e rėndėsishme ta mbash stresin nėn kontroll, sa edhe ushtrimet dhe dieta”, thotė Talbot, autor i Lidhja e Kortizolit – Pse stresi ju shėndosh dhe ju shkatėrron shėndetin. – Nėse njerėzit do tė bėjnė secilėn nga kėto tė tria, do tė kenė mė tepėr rezultat se tė bėjnė njėrėn nga tė tria”.
Dieta
Dora juaj shėrben si njė guidė praktike se sa shumė duhet tė hani, sipas Talbotit. Pėr njė vakt me 500 kalori, grushti pėrfaqėson sasinė e karbohidrateve dhe pėllėmba sasinė e proteinave. Dora juaj e hapur ėshtė porcioni i frutave dhe perimeve qė duhet tė hani, ndėrsa rrethi qė bėni me gishtin e madh dhe tregues ėshtė se sa shėndet do tė merrni.“Ėshtė njė mėnyrė pėr tė vlerėsuar kaloritė pa i numėruar”, thotė Talbot.
Vaktet
Qėndro larg makinave-shitėse duke marrė nė punė me vete gjėra tė shėndetshme, si bajame, kokoshka me pako tė vogla, thtoė Mariza Mur, njė dietologe dhe zėdhėnėse e Shoqatės Dietike Amerikane.
“Ēelėsi ėshtė tė mos marrėsh me vete gjithė kutinė”, thotė Mur. “Nėse e merrni tė gjithėn, jeni tė prirur tė hani mė shumė se njė”
Ushtrimet
Pėr klientėt qė janė shumė tė zėnė pėr tė lėvizur gjatė punės, Talbot rekomandon njė program 3 herė nė javė me 28 minuta ushtrime, ku kombinohen aktivitete intensive me periudha pushimi. “Nėse gjithė problemi ėshtė koha, kjo ėshtė kohamė e shkurtėr qė dikush mund tė bėjė ushtrime dhe tė ketė rezultat”, thotė ai.
Drejtimi
Nėse e keni shtėpinė larg, mund tė evitoni makinėn duke ngrėnė mėngjes para se tė shkoni nė punė dhe njė mesvakt tė lehtė para kthimit nė shtėpi. “Gjithēka ėshtė e shijshme kur jeni tė uritur”, thotė Mur. “S’keni pse ndaloni para njė fast-foodi rrugės pėr nė punė apo shtėpi, sepse do tė merrni mbi 1200 kalori pa e kuptuar fare”
Punėdhėnėsi
Kompani tė ndryshme kanė filluar qė t’i ndihmojnė punėmarrėsit qė tė jenė tė shėndetshėm, rrėfen Luan Hajnen, drejtor i Institutit tė Inovacionit pėr Mirėqenien e Vendit tė Punės. Mbėshtetja nėnkupton inkurajimin e punonjėsve pėr tė bėrė palestėr, duke pėrfshirė edhe shtimin e rrugicave nė kampuset e koorporatės, duke pasur kujdes qė takimet e drekės tė pėrfshijnė sallatėn dhe ushqime me pak yndyrė dhe duke bėrė ulje nė ushqimet e shėndetshme qė shėrbehen nė kafenė e kompanisė.
“Kėta punėdhėnės janė tė ndėrgjegjshėm pėr shėndetin”, thotė Hajnen.



_________________
Nuk dua fame, pushtet apo pasuri... Thjesht dua sinqeritet, respekt & dashuri... !!

Nora
Co-Admin
Besa-Bess
Co-AdminBesa-Bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 9717
Mosha : 24
Viti: : 18/01/1992
Vendbanimi: : Gjakovė
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 10/06/2008

Shiko profilin e anėtarit

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi