Ēfarė tė hani pėr rini tė zgjatur

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Super Ēfarė tė hani pėr rini tė zgjatur

Mesazh nga Nora prej Thu Jan 19, 2012 10:00 am



Rinia sot vlerėsohet shumė dhe tė gjithė pėrpiqen t’i ndalin vitet dhe sa mė gjatė tė duken tė rinj dhe tė bukur.
Kėto pėrpjekje nuk duhet domosdoshmėrisht tė nėnkuptojnė operacionet plastike dhe trajtimet e vėshtira kimike. Plakja mund tė ndalet edhe me ushqimin e duhur.
Dr Nicholas Perricone, dermatologu i njohur, nė librin e tij “Forever Young” sjell kėshilla tė tė ushqyerit tė cilat do t’u ndihmojnė tė mbani pamje tė re, ndėrsa ne i kemi veēuar pėr ju ato mė interesantet.
Salmoni
Salmoni dhe peshqit tjerė nga ujėrat e ftohta janė tė pasur me acidet yndyrore omega 3, por edhe me antioksidantė qė i ndihmojnė lėkurės qė tė jetė e re pėr njė kohė tė gjatė. Salmoni ėshtė edhe burim i shkėlqyer proteinash qė i duhen trupit qė nė mėnyrė tė suksesshme tė ripėrtėrihet ndėr vite.
Ēokollata e zezė
Kakao pėrmban procianidinėn B2 e cila mbron qelizat e trurit nga inflamacioni ndėrsa me kėtė parandalon edhe prodhimin e kimikateve tė cilat lirohen nė lėkurė dhe krijojnė inflamacione. Ēokollata e zezė ka shumė pėrparėsi shėndetėsore, ndėrsa roli i saj pėr tė mbajtur rininė e gjatė ėshtė vetėm njė nga ato.
Cimeti
Cimeti ėshtė edhe njė mėlmesė shumė e fuqishme kundėrinflamatore e cila rregullon nivelin e sheqerit nė gjak dhe parandalon krijimin e rrudhave. Ėshtė i mirė edhe pėr tru, sepse i ndihmon edhe kujtesės sė mirė. Disa hulumtime kanė treguar qė cimeti parandalon edhe krijimin e melanomės.
Purqarku
Kjo bimė ėshtė e pasur me antioksidante dhe minerale. Perimja e gjelbėr ėshtė edhe diuretik i shkėlqyeshėm, ēka do tė thotė qė mundėson lirim mė tė mirė tė toksinave nga trupi.
Besohet qė purqarku parandalon disa lloje tė karcinomave, ndėrsa disa hulumtime kanė treguar qė po ashtu i ruan rininė e lėkurės dhe syve.
Farat chia
Kėto fara janė jashtėzakonisht tė pasura me acide yndyrore omega 3, qė do tė thotė qė ruajnė rininė e gjatė tė lėkurės, zemrės dhe trurit. Farat chia janė burim i shkėlqyer i vitaminės E dhe mineraleve tė ndryshme si kalciumi i cili ruan shėndetin e eshtrave.
Vaji i kokosit
Shumė ekspertė rekomandojnė konsumimin e vajit tė kokosit, i cili pėrmban yndyra tė ngopura dhe qė forcon muret qelizore. Pėrveē kėsaj, vaji i kokosit pėrmirėson punėn e metabolizmit. Por, kujdes, sepse me vajin e kokosit nuk duhet tė teprohet.
Boronicat
Edhe kėto pemė janė tė pasura me antioskidante dhe pėrmbajnė antocianinėn e cila ua jep ngjyrėn e kaltėr. Kėto antioksidante pėrmirėsojnė lidhjet nė mes neuroneve, pėrforcojnė lirimin e dopaminės dhe mbrojnė trurin nga plakja.
Ēajet
Pėrvec antioksidantėve, ēajet pėrmbajnė edhe katehinet tė cilat nė mėnyrė tė dobishme ndikojnė nė shėndet. Ēajet po ashtu pėrshpejtojnė metabolizmin, ndėrsa efekt tė dobishėm kanė edhe nė shėndetin e lėkurės.
Kėrpudhat
Lloje tė ndryshme tė kėrpudhave i sjellin trupit dobi tė ndryshme. Pėr shembull, kėrpudhat shiitake forcojnė imunitetin, shpejtojnė metabolizmin dhe forcojnė mėlēinė.
Avokado
Yndyrat e shėndetshme qė gjenden nė kėtė pemė i kontribuojnė disponimit mė tė mirė, ndėrsa forcojnė edhe libidon. Avokado ėshtė e pasur edhe me acide folike qė janė pėrgjegjėse pėr rritjen e energjisė nė trup.



_________________
Nuk dua fame, pushtet apo pasuri... Thjesht dua sinqeritet, respekt & dashuri... !!

Nora
Co-Admin
Besa-Bess
Co-AdminBesa-Bess

Gjinija : Female

Numri i postimeve : 9717
Mosha : 24
Viti: : 18/01/1992
Vendbanimi: : Gjakovė
Aktiviteti :
100 / 100100 / 100

Registration date : 10/06/2008

Shiko profilin e anėtarit

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi